גרביים עם לוגו – להפתיע מכיוון שונה לגמרי

גרביים עם לוגו

בכל שנה אתם שוברים את הראש איזו מתנה להעניק לעובדים או איזה מוצר קד"ם יכול לעשות את העבודה של שיווק עדין ולא אגרסיבי, כזה שיתקבל בהנבה ובאהדה ואפילו יהיה לו יופי של באזז. ההצעה של סלאקס היא להדפיס גרביים עם לוגו או כל הדפס אחר, כמו סלוגן, שיכולים להיות המוצר שיעלה חיוך אצל לקוחות ועובדים, משום שהחשיבה המקורית שלכם הגיעה בדיוק בזמן. הרי אין הרבה חברות שיכולות להפתיע את העובדים שלהן או להמציא מוצרי קד"מ מיוחדים שיכולים באמת לעשות את עבודת השיווק שלהן במשך כל השנה ועוד להיות פופולריים כל כך.

פריט פופולרי עם לוגו יקדם אתכם

גרביים עם לוגו הם המוצר הכי מפתיע שאנחנו מציעים בחברת סלאקס והגענו לזה אחרי שנים רבות בעסקי המיתוג והמתנות המודפסות, עם לוגו או תמונה. גרביים עם לוגו הפכו להיות מוצר פופולרי מאוד גם אצל הלקוחות שלנו בשוק המוסדי משום שמתברר שנכנסנו לוואקום מפתיע – המתנות שאף אחד לא יודע מה לתת לעובדים שלו לאחר שכבר נתן להם כל מתנה אפשרית, והמתנות ומוצרי הקד"ם שיכולים להפתיע לקוחות פוטנציאליים באירועים שונים כמו כנסים וימי עיון. תופתעו לגלות כמה התגודדות תהיה ליד הדוכן שלכם כאשר תחלקו כאלה ביום עיון או כנס מקצועי כלשהו, ויש לזה שתי סיבות חשובות: משום שגרביים הם הפריט שכולם צריכים תמיד ואף פעם לא חסר מהם, וגם משום שאם אתם חברה איכותית ברור לכולם שתתנו רק מתנה איכותית שמחזיקה מעמד ושווה את המאמץ.

חשיבה יצירתית לכל מוצר

אם אתם רוצים באמת לעשות את המאמץ הזה ולבחור מוצרים שאפשר לתת במקום שבו האימפקט שלכם משמעותי יותר וחשוב, זה בדיוק הפריט שכדאי להדפיס עליו. גרביים עם לוגו הם פריט מפתיע ומעניין, כזה שתמיד נושא עליו את השם שלכם ותמיד נעשה בו שימוש. לא זורקים אותו הצידה ברגע שחוזרים הביתה וגם לא מוכנים לוותר עליו כאשר מקבלים אותו במתנה. אם יש מתנה שאתם רוצים באמת לתת לעובדים שלכם, גרביים עם לוגו הם מתנה שמתאימה גם למי שקיבל בכל שנה את הפריטים הכי נדושים וכעת יכול להיות מופתע לטובה שחשבו עליו עם מתנה שהוא באמת ישתמש בה. סלאקס מדפיסה מוצרים רבים עם לוגו או עם עיצובים שונים כדי להוסיף הומור וגם יצירתיות מפתיעה לתחום של השוק המוסדי ואצל ארגונים, ולכן אנחנו מציעים לכם עיצובים שונים.

להפוך את הלוגו שלכם למבוקש

אם אתם חוששים שהלוגו שלכם עלול להרתיע אנשים מלהשתמש בגרביים או להעריך את המאמץ שלכם, חשבו על כל פריטי הלבוש האחרים שחברות מוציאות ומדפיסות כל הזמן וכמה הם פופולריים והפכו אפילו לפריט אספנות נחשק. בכל מקום שאתם רואים חולצות, כובעים, תיקים ופריטים הם ללא ספק מהמבוקשים ביותר בזכות הלוגו שמודפס עליהם, וכעת חברת סלאקס מציעה לכם גם גרביים עם לוגו שיהיו מבוקשים לא פחות. זה נכון במיוחד אם אתם חברה מוכרת שיש לה ערך יוקרתי כלשהו שתרצו לשדר ללקוחות ולאנשים שיעריכו את הגרביים האלה מאוד. זאת דרך מצוינת להפוך את הלוגו שלכם למבוקש ואף אהוד, בכך שתוכיחו שאתם חושבים על מי שמקבל את המוצר ורוצים שהוא יקבל מתנה שימושית שגם תשמח אותו. זה גורם לאחרים לחשוב שאתם לא עושים את זה כדי לצאת ידי חובה אלא באמת השקעתם מחשבה על מוצר שיש לו ערך, וערך הוא מילה חשובה מאוד בימינו שאוהבים להשתמש בה בשיווק ובפרסום.

איך זה מתבצע טכנית?

הקלות של הדפסת גרביים עם לוגו היא חלק מהיתרונות של סלאקס. אנחנו מציעים מוצר איכותי – גרביים טובות ועמידות – והדפסה שמחזיקה מעמד והלוגו שלכם נשאר יציב וברזולוציה גבוהה. אתם מציעים לנו הצעות לגרביים ממותגות שיכולות לנוע מהדפסת לוגו בלבד בצורה נקייה ואלגנטית, או להוסיף אלמנטים שונים לבחירתכם. אלה יכולות להיות תמונות נוספות או סלוגן שלכם או כל מה שתרצו לומר כשאתם מחלקים את הגרביים גם ללקוחות ולעמיתים, ואת זה נשמח להדפיס לכם בכמויות שתרצו לחלק. כל מה שצריך לעשות זה להעלות קובץ גרפי עם הלוגו שלכם ולתת הוראות נוספות כיצד אתם רוצים שידפיסו אותו, באיזה צבע תרצו את הגרביים ובאיזו כמות, ואנחנו נעשה את העבודה במהירות.

שתפו
צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

מאמרים נוספים

מתנות לחברות הייטק
מתנות לעובדים

מתנות לחברות הייטק

המערכונים המפורסמים שמדברים על חברות הייטק כאילו הן גן עדן לעובדים הם כנראה לא כל כך רחוקים מהמציאות. המציאות היא שבחברות יותר מבוססות שבהן משקיעים

קראו עוד »

צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

דילוג לתוכן