צרו לכם הזדמנות למתנה אישית מחייכת

מתנות לעובדים רצויות ומתקבלות באהבה כאשר הן ייחודיות אבל לא פחות כאשר הן ניתנות לרגל הזדמנות מיוחדת, מוכרת וקונבנציונלית או סתם רגע מיוחד שמתחשק לכם ליצור ולפנק בו. ברגעים כאלה מתנות אישיות קטנות או גדולות הן הדרך היפה להנציח אותם ולכן ההצעה היא להפוך פריטים יומיים ושימושיים שיש סיכוי גדול יותר שעובדים ישתמשו בהם לאישיים ומיוחדים בעזרת הדפסה אישית של פנים מחייכים או כל תמונה אחרת שתיראה לכם מתאימה להזדמנות כזאת. סלאקס מציעה לכם ליצור הזדמנויות להענקת מתנות לעובדים בגלל כל סיבה שתחשבו עליה ולהכין מתנה מעוצבת בקלות כדי להעניק אותה בהפתעה. המגוון הגדול של פריטים שמוצעים באתר יתאים לכל טעם ולכל סגנון ואתם תבחרו את העיצוב שהולך אתו כדי להוסיף עוד חיוך.

חשיבותה של מתנה אישית מעוצבת על ידכם

יש דרכים רבות ליצור אמירה אישית גם כשנותנים מתנות לעובדים והדרך היפה יותר היא להוסיף לה עוד עיצוב מעניין שהוא כולו שלכם. מתנות מהסוג שמוצע באתר סלאקס יכולות לקחת אתכם לכל כיוון של השראה ולהעניק לכם חוויה גם בעיצוב המתנה עם הדפסה מעניינת וגם בבחירה של הפריט שתרצו להעניק. זה יכול להיות הרבה יותר מאשר להיכנס לאתר קניות ולבחור מתנה סתמית שתשלחו להם וזה ייראה בדיוק כמו מתנות אחרות שהם מקבלים, אבל מבלי שיהיה שם חותם אישי. המתנות המודפסות של אתר סלאקס מבטאות את הרצון של כולנו להיות מונצחים בדרך מעניינת כלשהי ולהוסיף חיוך ושמחה לחיים, וכעת זה גם הרבה יותר קל הודות לטכנולוגיה ייחודית וחדשנית שמאפשרת זאת. אתם צריכים בסך הכל לבחור תמונה שאותה תרצו להדפיס, צבעים ורקע ואם יש לכם תוספת נחמדה נוספת זה גם אפשרי, והמתנה המודפסת בדרך אליכם כדי שתוכלו לשמח בה עובדים.

מתי נותנים מתנה?

מניסיון רב שנים של אנשי המקצוע של אתר סלאקס, מתנה נותנים לא רק כי זה אוטומטי בתאריכים מסוימים אלא משום שבאמת רוצים לשמח מישהו ולהעניק לו מזכרת של אהבה וחיבה. יש תאריכים מסוימים שבהם נהוג לתת מתנות לעובדים ואסור להחמיץ אותם כמו ימי הולדת ובעיקר של ילדים, או ימי נישואין ותאריכים חשובים כאלה. וכמובן שיש תמיד את האירועים הרשמיים בארגונים ובגופים שבהם זה אפילו חלק מהציפיות של עובדים שרוצים שיחשבו עליהם ויזכרו אותם. יש גם אירועים חגיגיים שבהם נותנים מתנות למישהו שהוא לא חבר אישי אבל עדיין ריגש אתכם בשירות שנתן לכם, כמו העובדים. אבל לכל הדעות, המתנה האישית הכי מרשימה ניתנת לא רק בתאריכים ובאירועים רשמיים. היא ניתנת כשאתם רואים רגע מיוחד, בהזדמנות שבה אתם רוצים לשמח מישהו וליצור אצלו את האירוע המתאים לכך.

רגעים של חברות

אם יש לכם עובדים שהולכים אתכם כברת דרך ארוכה אתם בוודאי מלווים אותם באירועי חיים שונים ובכל מיני שלבים. אתם מכירים אותם ואת הטעם שלהם ויודעים שיש תמיד הזדמנויות שבהן אפשר לשמח אותם ולתת להם מזכרת רק מתוך אהבה ואכפתיות, כמו עובדים שעברו דירה עובדים שהתחתנו או עובדים שקיבלו תואר ראשון או כאלה שקיבלו קידום שתמיד חלמו עליו. אם אתם מאלה שאוהבים לחגוג את החיים ורוצים למלא אותם ברגעים כאלה שבהם יש סיבה למסיבה, סלאקס מציעה לכם לבחור פריט שלא חייב להיות יקר במיוחד, ולהדפיס עליו את הפנים המחייכות של מקבל המתנה כדי להעניק לו המתנה פריט מחויך שילווה אותו זמן רב.


לקבל השראה מהתפריט

באתר סלאקס ישנו תפריט מגוון ועשיר שמעניק לכם השראה באילו מתנות לבחור ואם אין לכם אירוע מיוחד שבגללו אתם רוצים לתת מתנה, את הרעיון לכך תקבלו גם כן מהמבחר הגדול. אתם יכולים לבחור פריטים שמתאימים לחגוג את החורף או את הקיץ, את המסיבות על החוף או את ההתכרבלות בין השמיכות והמצעים המודפסים עם בקבוק חם בחורף בבית, לצאת לפעילות גופנית או להתעמל בבית. המבחר הגדול מחכה לכם לעורר בכם השראה למי לתת מתנה מודפסת עם הרבה הומור וצבעים שמחים ואת מי לשמח בחיוך שלו מודפס על חולצה, תחתונים או כובע נחמד, או ציפיות לכריות. יש כל כך הרבה רגעים שבהם אפשר לחבק באמצעות מתנות לעובדים וזה פשוט וקל לעיצוב ולהדפסה.

שתפו
צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

מאמרים נוספים

מתנות לחברות הייטק
מתנות לעובדים

מתנות לחברות הייטק

המערכונים המפורסמים שמדברים על חברות הייטק כאילו הן גן עדן לעובדים הם כנראה לא כל כך רחוקים מהמציאות. המציאות היא שבחברות יותר מבוססות שבהן משקיעים

קראו עוד »

צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

דילוג לתוכן