גרביים ממותגות שמעלות חיוך על הפנים

להיות יוצאי דופן זה מחייב גם חשיבה מקורית ויצירתית ואין סיבה שזה לא יקרה גם בחברות הטובות ביותר. זה מסתכם לא רק בחשיבה על המוצר והתוצר ועל התפוקה שלכם כי אם גם על חיי העובדים שלכם ומה כדאי לתת להם במקום המתנות הגנריות המשעממות שכולם נותנים בדרך כלל. יש דרכים אחרות לצ'פר עובדים עם חיוך ועם הרבה רצון טוב וזה לתת להם מתנה מודפסת בחברת סלאקס, עם הלוגו והסלוגן שלכם ואפילו להתאמץ קצת יותר ולהדפיס על המתנה גם את הפנים המחייכות שלהם כדי לתת להם מתנה אישית מאוד עם הקדשה. זה נכון לכל מקום עבודה שמכבד את עצמו, כך שאם אתם מנהלים חברה שהיא מצטיינת בתחומה או ארגון מסודר שמצליח להשיג הישגים בתחום שבו הוא פועל בוודאי אתם מלאים גאווה בעובדים שלכם. אם כך, הגיע הזמן לתבל את שגרת המתנות שאתם מעניקים להם או לכל אדם אחר בהזדמנויות שונות ולנסות לחשוב על רעיון אחר שבזכותו יזכרו אתכם ואת המתנה שלכם.

גרביים ממותגות שמעלות חיוך על הפנים

חברת סלאקס מציעה לכם גרביים ממותגות שתדפיסו אצלם ותקבלו למשרד ולחברה בתוך כמה ימים, תלוי בכמויות, וכל הגרביים יישאו את הלוגו או אתת העיצוב שאתם בוחרים לעצב אותן כדי שתוכלו להעניק אותן במתנה למי שאתם רוצים, וזה כולל לא רק עובדים כי אם גם לקוחות או קולגות. זה בוודאי מרענן יותר מאשר מוצרי קידום מכירות אחרים וזה נפלא לרענן את השורה של מוצרים שנותנים במתנה עם הלוגו של החברה. במקרה הזה, סלאקס מציעה גם להשקיע יותר בעיצוב ולהדפיס גם תמונו מחייכות של העובדים שלכם כדי לתת במתנה בתאריכים מיוחדים כמו ימי הולדת או אפילו קידום בעבודה. זה נחמד מאוד לראות את החיוך על פני העובדים שמקבלים מתנה כזאת ויודעים שחשבו עליהם במיוחד ונתנו להם גרביים עם הרבה הומור וחיוך בלב.

גרביים מודפסות עם הרבה רצון טוב וזה חשוב לא פחות

מתנות שנותנים מכל הלב הן מתנות שאוהבים ושומרים לטווח הרחוק ואין ספק שאם תתנו גרביים כאלה לעובדים שלכם הם יזכרו אתכם בהערכה ויעשו עם זה משהו, להבדיל ממתנות אחרות שאף אחד לא משתמש בהן בדרך כלל ורק אומר תודה מנומסת כדי לחזור לעבודה. גרביים ממותגות של חברת סלאקס שמציעה לכם את ההדפסות האיכותיות ביותר לא ישכחו בשום מקום ובשום חברה. עובדים שמקבלים את המתנה הנהדרת הזאת שהיא אמנם צנועה אבל מפתיעה ישמחו לראות שמישהו חשב על משהו יוצא דופן ונתן להם מתנה עם גאוות יחידה. זה לא פחות חשוב מאשר המשכורת והתנאים הכספיים, לדאוג לרווחת העובדים ולתת להם מתנות נחמדות מדי פעם, שיזכירו להם שיש מי שחושב עליהם ומעוניין לגרום להם ליהנות מהצ'ופרים הקטנים של החיים ושל החברה שיכולה לתת אותם. זה בדיוק מה שהופך חיי חברה וחוויית עובדים לכיפית ולמשמעותית יותר.

מה אפשר להדפיס על הגרביים?

סלאקס היא חברה שמכירה את תחום המתנות המודפסות שנים רבות וכאשר גרביים ממותגות החלו לתפוס בגדול אצל הלקוחות שקיבלו אותן, היה ברור שזה הרבה יותר מרעיון נחמד. מדובר ברעיון שלפיו אפשר להדפיס כל דבר בעיצוב שלכם או בעזרת מעצבי החברה ולהדפיס גרביים עם לוגו או סלוגן או סמלים וציורים נוספים. השדרוג הגדול באמת של גרביים ממותגות כאלה מגיע כאשר מוסיפים לגרביים גם תמונות מחייכות של עובדים והן מודפסות על כל שטח הגרביים כדי לנצל בצורה מיטבית את שטח ההדפסה. אתם מזמינים עיצוב או שמשתמשים בתבניות העיצוב בחברה ואנחנו דואגים לכך שהן יודפסו באיכות מעולה ויגיעו אליכם במהירות האפשרית. זמן ההדפסה והמשלוח תלוי כמובן בהכנת העיצוב והגרפיקה והכמויות שתזמינו, אבל מרגע שהקבצים מוכנים להדפסה הכל יוצא לדרכו ומגיע אליכם במהירות רבה ככל האפשר.

לחשוב יצירתי מחוץ לקופסה

למעשה, סלאקס מציעה לכם לחשוב מחוץ לקופסה בצורה הכי יצירתית שאפשר כדי שתוכלו ליהנות מהמתנה הממותגת שלכם ולנצל אותה כמה שיותר מהר. זה יגיע אליכם לחלוקה בזמן והעובדים שלכם ייהנו מגרביים ממותגות עם שם החברה שבה הם עובדים, לשימושם האישי והמהנה בכל עת. זה בוודאי הרבה יותר נחמד ממתנה סתמית שלא תהיה בשימוש של אף אחד אחר.

שתפו
צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

מאמרים נוספים

מתנות לחברות הייטק
מתנות לעובדים

מתנות לחברות הייטק

המערכונים המפורסמים שמדברים על חברות הייטק כאילו הן גן עדן לעובדים הם כנראה לא כל כך רחוקים מהמציאות. המציאות היא שבחברות יותר מבוססות שבהן משקיעים

קראו עוד »

צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

דילוג לתוכן