גרביים לעובדים – החשיבות של הומור בחוויית העבודה

האם שמתם לב אם בחברה שלכם יש הומור פנימי או הומור בין העובדים ואתם לא מודעים לו? האם יש לחצים שלא הצלחתם לפוגג ואתם מנסים למצוא את הדרך להכניס קצת שמחה וחיוכים למקום? סלאקס מציעה לכם גרביים לעובדים מהסוג שלא ראיתם בשום מקום משום שהן ממותגות או מודפסות ומציגות לעובדים לא רק את הלוגו של החברה אלא גם פרצופים מחייכים או כל עיצוב אחר שהייתם רוצים להציג ולתת להם במתנה. סלאקס מתמחה בהדפסת מתנות נפלאות שמיועדות לעובדים וללקוחות של חברות רבות, כולל חברות הייטק וחברות מובילות, ולכן הפעם אתם מוזמנים לבדוק את האפשרויות הרבות שהיא מציעה לכם כדי להדפיס על הגרביים תמונות מחייכות שיגרמו לעובדים לצחוק מהרגע הראשון ולאהוב את הגרביים שהם מקבלים במתנה. זה לא מקרי שסלאקס מדגישים את המוטיב של ההומור משום שבכל הכבוד לחפצים ולפריטים שונים, מה שקובע הוא הכוונה שאיתה נותנים את המתנה וזה מורגש בעיקר כאשר בוחרים מתנה כמו גרביים לעובדים באתר של סלאקס.

אווירה משוחררת יותר בריאה בכל חברה

אנחנו חיים בחברה לחוצה ומתוחה מאוד שקשה להבין איך הסטרס משפיע ומפריע לשגרת החיים של עובדים רבים מאוד. אנחנו חוזרים הביתה לאחר יום עבודה ולוקחים אתנו את כל מה שעובר עלינו שם ולוקח זמן עד שאנחנו משתחררים וחוזרים לעצמנו גם בבית. בעבודה עצמה יש לא מעט אנשים שהיו מתפקדים הרבה יותר טוב אילו היו מרגישים נינוחים יותר ומקבלים לגיטימציה להיות יותר הם עצמם. זה לא אמור לפגוע בפריון אלא ליצור אווירה טובה יותר ומשוחררת מלחצים של ציפיות מופרזות או מחשש לומר משהו. לכן, במקום כזה נכנס ההומור על מנת לשחרר את הקיטור ולתת לעובדים תחושה נינוחה יותר. חלק מהעובדים שלא מרגישים נוח במקום מסוים רק עושים את עבודתם המוטלת עליהם ולא מנסים להצליח מעבר לכך, וזה בא על חשבון יצירתיות והרצון הטוב לשפר את מצבם בעצמם. לכן, כאשר יוצרים להם אווירה נוחה וביתית יותר שמאפשרת להם להתבטא גם נותנים להם תנאים משופרים להרגיש נוח לבטא את עצמם. תארו לעצמכם מה הומור טוב ולגיטימי היה עושה לתחושת ההזדהות שלהם עם החברה וכיצד הוא היה ממונף ליצירת שגרה נוחה יותר לעבודה, ולרווחת העובד לא פחות מאשר לטובת החברה.

הומור חשוב, גם בחברה חשובה ורצינית

הומור של חברת הייטק שווה הדפסה בעיני אנשי סלאקס ולכן נוצר האתר הזה שמדפיס מתנות מצחיקות או מתנות ממותגות לנוחותכם. משום שרק אתם יודעים אילו בדיחות רצות ביניכם שם בכל הנפקה, או אקזיט, או ניסיון לפתור בעיות או משא ומתן עם לקוחות. כל זה משמש חומר מעולה להפוך אותו לסלוגנים או להדפסות מצחיקות שמאפיינות רק אתכם ואת ההווי המיוחד שנוצר רק אצלכם. או שאולי לא רק אצלכם אלא גם אצל עוד אנשים כמוכם שמדברים באותה שפה ובאותם מונחים מקצועיים. תארו לעצמכם גרביים שעליהן מודפס הלוגו שלכם יחד עם המשפטים הרגילים שבהם משתמשים בסטרטאפים כדי לגייס הון סיד או הון נוסף וזה כבר הפך לקלישאה. יש בוודאי הווי שלם שהייתם יכולים להדפיס על פריטים שונים כדי להפוך אותו לנחלת הכלל וכדי להוכיח שאתם דווקא מגלים הרבה הומור בכל מה שקשור לחברה שלכם. הרי הטענה המרכזית היום נגד חברות הייטק היא שהן לוקחות את עצמן יותר מדי ברצינות, בגלל זה יש הרבה הצלחה לקמפיינים שלהן שיש בהן הומור עצמי. כשאתם מוסיפים הומור גם ליום יום של העובדים שלכם זה משחרר מתחים וזה עוזר לכולם להרגיש הרבה יותר שייכים ומזדהים.

מה חשוב לדעת על הדפסת מתנות?

מתנות מודפסות יכולות להיות בפורמטים שונים של עיצוב ולהתאים למטרות שלכם לפי הצורך. אתם יכולים להדפיס גרביים ממותגות לעובדים וללקוחות ואתם יכולים להדפיס גרביים ופריטים נוספים עם תמונות מצחיקות ומעניינות. חשוב לומר שאתם מעלים את הקובץ ומקבלים את העיצוב שבחרתם אבל אתם יכולים להיעזר באנשי חברת סלאקס כדי לעצב ולקבל ייעוץ לגבי כמויות של גרביים לעובדים שתרצו לתת בכמויות גדולות. ההזמנה פשוטה וידידותית להבנה ולכן אתם יכולים לנצל את האתר כדי להרכיב עיצובים שונים לפי מה שמתאים לכם ובלבד שהתמונות שתעלו יהיו איכותיות וראויות להדפסה מבחינה טכנית.

 

שתפו
צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

מאמרים נוספים

מתנות לחברות הייטק
מתנות לעובדים

מתנות לחברות הייטק

המערכונים המפורסמים שמדברים על חברות הייטק כאילו הן גן עדן לעובדים הם כנראה לא כל כך רחוקים מהמציאות. המציאות היא שבחברות יותר מבוססות שבהן משקיעים

קראו עוד »

צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

דילוג לתוכן