מתנות לחברות הייטק

מתנות לחברות הייטק

המערכונים המפורסמים שמדברים על חברות הייטק כאילו הן גן עדן לעובדים הם כנראה לא כל כך רחוקים מהמציאות. המציאות היא שבחברות יותר מבוססות שבהן משקיעים הרבה שעות והעובדים מצפים ליחס חם יש כנראה יותר אפשרויות להעניק מתנות לחברות הייטק, שמגיעות לעובדים ולא רק ללקוחות. לכן, אתם יכולים לדמיין לעצמכם אילו אפשרויות אפשר להציע למנהלי משאבי אנוש שמחפשים רעיונות שונים לבדוק את אתר סלאקס על מנת לפנק עובדים כאלה ולהעניק להם את המגוון הגדול שיש בשוק למטרה כזאת. אלה יכולות להיות מתנות שונות שהן גדולות וחד פעמים אחת לכמה זמן, כמו יום הולדת או חגים. ואלה יכולות להיות מתנות רבות שמחולקות יותר בשגרה כדי לפנק מדי פעם את העובדים בפריטים קטנים וממותגים, או מודפסים בהדפסות שונות ומצחיקות.

מתנות מודפסות עם הומור

סלאקס מציעה לחברות רבות ובהן חברות הייטק לפנק את העובדים שלהן במתנות שונות שמדפיסים עליהן הדפסות מעניינות רבות, והן הופכות להיות פינוק שגרתי כמו גרביים, חולצות או אפילו פריטים שימושיים לפעילות הגופנית שלהם כמו מגבות ובקבוקי מים. מתנות ממותגות לחברות הייטק יכולות להיות הרבה יותר טריוויאליות מאשר המתנות הענקיות שמעניקים אחת לכמה זמן באירועים מיוחדים ואין סיבה לא לפנק מדי פעם את העובדים שלכם במתנה כזאת. מתנות כאלה מקובלות גם כאשר עורכים ימי חברה וגם כאשר מגיעים לכנסים מקצועיים או לתערוכות ולאירועים שבהם משתתפים גופים רבים שמחלקים מתנות משלהם. מתנות לחברות הייטק כאלה יכולות להיות השוס האמיתי שיפתיע את כולם, אם תהפכו אותן למשהו יותר הומוריסטי מהרגיל ותיצקו לתוכן קצת יותר רוח טובה.

להפוך את השגרה לידידותית יותר

אם אתם מאלה שמפנקים את העובדים שלם בתנאי עבודה מאוד ביתיים ונוחים, אין ספק שיש דרכים נוספות לעשות להם את העבודה לנעימה יותר בצורה פשוטה. לא חייבים להיות רציניים כל הזמן ואין ספק שבתחום הזה מצויים אנשים רבים שיש להם הומור פנימי ואפשר להדפיס אותו אפילו על מתנות כאלה. אם אתם מגישים לעובדים שלכם מתנות מודפסות עם הפנים שלהם על המתנה הם ישמחו לקבל מתנה אישית ולא גנרית, כזאת שהיא לגמרי שלהם ולא רק מאלה שמעניקים כדי לצאת ידי חובה. במקרים כאלה יש ליין שלם של מוצרים שאפשר להדפיס ולעצב בצורה כזאת שתתאים גם לעובדים שלכם, גם ללקוחות ולקולגות וגם כדי לחלק אותן במקרים של אירועים כמו כנסים מקצועיים וימי חברה. מה שחשוב לעשות זה לשמור על ראש פתוח ולנצל כל הזדמנות כזאת כדי למצות את המיטב.

מה אתם מעדיפים לתת מתנה כחברת הייטק?

יש מוצרים רבים שיכולים לשמש אתכם כמתנות. השאלה היא האם מתנות לחברות הייטק חייבות להיות מתוחכמות כל הזמן או שאפשר גם לחפש את הפריטים המעניינים יותר שיש בהם טוויסט נוסף. אין ספק שהציפייה היא תמיד למסר כלשהו ואולי המסר לפעמים יכול להיות בדיוק זה – מותר לחייך ולצחוק ומותר ליהנות עם גרביים או חולצות או כל פריט אחר שיש עליו לוגו של החברה או אפילו הפנים המחייכות שלכם שאולי תרצו לראות כשאתם גורבים גרביים ומתחילים את היום בחיוך? מתנות נחמדות כאלה הופכות את העבודה בחברות הייטק לחוויה של חברה מלוכדת ושל אנשים שיודעים לבקש גם מה שנעים להם לקבל. אולי הפעם הם ירצו משהו אחר לגמרי וכדאי לשאול אותם אם הם רוצים מתנה ממותגת אחרת לגמרי שיש בה אמירה אישית וחייכנית כלפיהם.

העיצובים שלכם חשובים לא פחות מהמתנה

אחד היתרונות של מתנות לחברת הייטק שחברת סלאקס מציעה הוא היתרון של עיצוב לפי טעמכם. זה הרבה יותר מאשר לקבל מתנה גנרית שאתם לא יכולים להתערב בה הרבה ולכן אתם מוזמנים להציע מתנה מעוצבת לפי טעמכם ולפי הצרכים שלכם. זה יהיה ללא ספק שינוי מרענן מול מתנות שמגיעות מוכנות ללא אפשרות להדפיס עליהן את הלוגו או את המסר שלכם. פה אתם יכולים ללא ספק לעשות פרסונליזציה למתנות שלכם, להציע עיצובים משלכם ולהפוך את כל החוויה להרפתקה שבה ישתתפו העובדים שמחפשים גם משהו נחמד ליהנות ממנו ולא רק מתנות טכנולוגיות או דיגיטליות. הפשטות מנצחת לא פעם כשמגישים אותה בחיוך ועם הרבה הומור.

שתפו
צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

מאמרים נוספים

מתנות לחברות הייטק
מתנות לעובדים

מתנות לחברות הייטק

המערכונים המפורסמים שמדברים על חברות הייטק כאילו הן גן עדן לעובדים הם כנראה לא כל כך רחוקים מהמציאות. המציאות היא שבחברות יותר מבוססות שבהן משקיעים

קראו עוד »

צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

דילוג לתוכן