גרביים ממותגות – מתנת החיוך הנצחי

גרביים ממותגות

כשרוצים לגרום למישהו לחייך כשנותנים לו מתנה, עושים את זה באמצעות הדפסה מעניינת או מצחיקה שיכולה לומר לו הרבה יותר מאשר רק מתנה סתמית וללא אמירה אישית. החיוך שווה הרבה יותר כאשר הוא נגרם גלל מתנה כזאת ואין ספק שיש בזה משהו מאוד מאתגר למצוא מתנה שכולם יחייכו בגללה. הרעיון של סלאקס הוא למתג את העובדים שלכם יחד עם המתנה ולהדפיס לא רק את הלוגו שלכם אלא בכלל, כל אלמנט גרפי אחר או את פני העובדים שלכם שישמחו לקבל מתנה כזאת בעצמם. אנחנו מציעים לכם גרביים ממותגות שעליהן מודפסות פני אנשים שמקבלים אותן, ובכך הן הופכות להיות אישיות ומצחיקות. אם ראיתם פעם מתנה שעליה מודפסים הפנים שלכם, אתם בוודאי מבינים למה הכוונה ולכך שלא מדובר בהפרזה כלשהי.

מהם בעצם גרביים ממותגות?

כשחברת סלאקס התחילה למתג גרביים, המחשבה הייתה להצחיק אנשים ולהדפיס על הגרביים שלהם את הפרצוף הצוחק שלהם ובכך להפתיע אותם בפריט שירצו להשתמש בו שוב ושוב. זוהי מתנה מחייכת, אנחנו קוראים לזה, וזה נועד בעיקר כדי למשוך לקוחות ממוסדים וארגונים שונים למצוא דרך להעניק מתנות אישיות גם למי שהם רוצים לשמח, ואלה לא רק עובדים. אנחנו חושבים שאפשר להעניק גרביים ממותגות כלשהו גם לעמיתים, ללקוחות, לשותפים לעסקים, לקהל שבא לאירועי החברה שלכם, למי שבא לימי עיון וכנסים מקצועיים, כדרך לחלק מוצרי קד"מ שבאמת יתפסו תשומת לב ויקבלו את כל תשומת הלב הראויה שמוצרים כאלה צריכים לקבל, או פשוט לתת אותם במתנה לעובדים בהזדמנות המקובלות כמו חגים, ימי הולדת, אירועי קידום או תודה פומבית. כל רגע כזה הוא הזדמנות מעולה לתת מתנה מחייכת שתהיה רצויה.

מיתוג חכם בכל מקום אפשרי

מיתוג בימינו הוא קשה משום שאנחנו כבר רגילים לשיחות מכירה, למחוות שמעידות שאנחנו המוצר וכל שאר הקלישאות שאנחנו מכירים מקמפיינים שונים. כשאנחנו מעניקים מוצר כחלק משיווק אנחנו צריכים לחשוב על הקהל שלנו, שהוא כבר רווי מבצעים והוא לא מקבל בקלות מסרים שונים שנרצה להעביר לו. לכן, כשעוקפים את ההתנגדות הראשונית במחווה מעניינת ויצירתית יש הרבה יותר סיכוי שהקהל יסכים לקבל את המתנה שלנו וגם יטמיע את המסר ואת הלוגו כחלק מהמיתוג. גרביים ממותגות על ידי סלאקס הן בדיוק מה שאנחנו מצפים שיעשו את העבודה הזאת, בהפתעה. אנחנו מגיעים עם מוצר מעניים שלא מקובל לתת כמתנה, אנחנו מדפיסים עליו את הלוגו שלכם ואת הסלוגן ואולי עוד כמה דברים שמעניין אתכם להדפיס עליהן, ובזאת אתם משיקים קמפיין מפתיע ששולח את הגרביים לזמן רב בשימוש הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

למה דווקא גרביים?

גרביים הם מוצר שלא נוהגים בדרך כלל למתג ולהפוך למוצר שיווקי וכזה שיכול לסייע לכם. עם זאת, מפתיע שלא השתמשו בו קודם משום שזהו ללא ספק מוצר חשוב ומפתיע שרבים זקוקים לו והם מתכוונים להשתמש בו עם הלוגו שלכם. אולי אפילו לקרוא לו בשם החברה שלכם כשהם מחפשים אותן בבית, ולכן זה מנציח את עצמו בדרך טבעית וללא מאמץ. כשאתם ממתגים את הגרביים עם הלוגו שלכם אתם מגיעים לכל מקום אצל הלקוח שלכם, פשוטו כמשמעו. אם עד היום מוצרים ממותגים היו בדרך כלל חולצות או כובעים, מגבות או תיקים, לוגו על גרביים היו עד היום בדרך כלל רק אצל חברות מוצרי ספורט שהגרביים שלהן נראות היטב רק במגרשים ובמקומות שבהם יש פעילות ספורטיבית. כך שזה נראה טבעי לראות אותן שם, וכעת אתם מביאים את הגרביים גם למקומות אחרים, מסודרים יותר וללא ספורט.

גרביים ממותגות במשרד

סלאקס מציעה לחברות ולארגונים למתג גרביים כך שהן יתאימו לא רק למכוני כושר ומגרשי ספורט, אלא גם ליום עבודה במשרד, ליום של בילוי ולימודים, לכל מקום שבו גורבים גרביים רגילות ולאו דווקא למטרות ספורטיביות. גרביים ממותגות של סלאקס אפשר לתת באירועים המוניים שבהם יש לקוחות רבים או עמיתים, כמו תערוכות מקצועיות או כנסים שונים, ולחלק בדוכן שלכם את הגרביים שרבים ישמחו לקחת הביתה. אנחנו יודעים מניסיון שאין הרבה אנשים שמסרבים לגרביים כאלה, והם מחייכים כשהם מבינים לאן אפשר להגיע במיתוג נכון ויצירתי של כל חברה. זה פשוט עובד וזה מקדם אתכם מצוין בכל מקום.

שתפו
צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

מאמרים נוספים

מתנות לחברות הייטק
מתנות לעובדים

מתנות לחברות הייטק

המערכונים המפורסמים שמדברים על חברות הייטק כאילו הן גן עדן לעובדים הם כנראה לא כל כך רחוקים מהמציאות. המציאות היא שבחברות יותר מבוססות שבהן משקיעים

קראו עוד »

צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

דילוג לתוכן