גרביים לעובדים – המתנה שהם יעריכו באמת

גרביים לעובדים

לכאורה, נשמע אבסורדי להעריך מתנה כמו גרביים לעובדים, אבל כששומעים את הקונספט שעומד מאחורי העסק של סלאקס מבינים שמישהו היה חייב לחשוב על זה מתישהו, ומוטב מאוחר מאשר לעולם לא. גרביים שעליהם אפשר להדפיס כל דבר, מלוגו וסלוגנים ועד תמונות משעשעות של העובדים עצמם הם מתנה שרק חברה שבטוחה בעצמה ובמותג שלה יכולה לחשוב עליו וגם לתת לעובדים. זוהי מתנה שבאמת מחדשת בצורה יצירתית את קשת הפריטים שאפשר לחשוב עליהם כמתנה לגיטימית, וזה בהחלט לחשוב מחוץ לקופסה. בהנחה שכבר שלפתם מהקופסה את כל המתנות האפשריות, הנה לכם סיבה לחייך בעצמכם ולחשוב על עוד דרכים יצירתיות להפוך גרביים כאלה למתנה שלא מפסיקה להפתיע ולהפוך אתכם לחברה שחושבת על רווחת העובדים.

מתי נותנים מתנה לעובדים?

בחברות רבות בימינו נותנים מתנות לעובדים לא רק בחגים ובהזדמנויות חגיגיות כמו קידום או אירוע חברה. נותנים מתנה לעובד גם כאשר יש לו יום הולדת וגם כאשר יודעים במחלקת משאבי אנוש על אירוע משמח שקרה במשפחתו ורוצים לשמח אותו במשהו קטן. לפעמים גרביים בלבד הם לא לגמרי מתנה שיכולה לעמוד בפני עצמה, אבל לצד הפריט שנותנים מתנה אפשר בהחלט להוסיף תוספת טאץ' אישי מחויך. סלאקס מציעה לשוק המוסדי ולארגונים מתנה שאפשר בקלות לעצב אותה למטרות שיווקיות, כמו גרביים ממותגות בלוגו של החברה. אם אתם רוצים להעניק את המתנה לעובד וכדי להוסיף עניין, אפשר להעניק גרביים שיש עליהם הדפס של הפנים שלו עצמו, ובכך אפשר לגרום לו לחייך בלי הפסקה גם כאשר יגרוב אותם לעבודה או לכל מקום אחר. אם יש לכם חוש הומור, אם אתם רוצים שאנשים שעובדים אצלכם יהיו קלילים יותר ויבינו שאכפת לכם מהם, זוהי דרך מצוינת להראות להם כיצד אתם מוסיפים את המיתוג שלכם באמצעות המתנה שאתם נותנים להם.

למה דווקא גרביים?

גרביים הם פריט לא מוערך מספיק שאנחנו שמים לב אליהם רק כאשר הם הולכים לאיבוד או פשוט מאבדים אחד מהם. גרביים כאלה לא ילכו לאיבוד משום שהם זוכים לתשומת לב מיוחדת ואף אחד לא ירצה לאבד אותם. זוהי תוספת נחמדה לכל מתנה לעובדה ואפשר לגרוב אותם כך שרק העובד יידע זאת או להציג אותם לראווה אם רוצים להצחיק גם אחרים. זוהי מתנה שיכולה לשאת את הלוגו של החברה שלכם אם כולם גאים לעבוד בחברה שלכם ובכך להעניק חותם אישי של שייכות למי שעובד ונושא את הלוגו הזה גם כשהוא לובש אותו. אפשר להדפיס על גרביים לעובדים כל דבר שרוצים מבלי לוותר על הלוגו, ולהוסיף את הפנים של העובד עצמו או כל אלמנט אחר שרוצים לעצב. אפשר להיעזר במעצבים של סלאקס כדי להדפיס גרביים מעוצבים בצורה מוקפדת שתתאים לא רק לעובדים אלא גם להזדמנויות חלוקה אחרות. האפשרויות אין סופיות, למעשה.

התאמה לחברות הייטק

חברות הייטק כבר מכירות את כל השטיקים והמתנות שאפשר לתת לעובדים ולכן דווקא להן גרביים לעובדים וגרביים ממותגות יכולים להיות הדבר הנכון בזמן הנכון. אם אין לכם עדיין רעיון מתאים למתנה לעובדים שכבר קיבלו כל מה שאפשר והערך של המתנה כבר אינו צריך להימדד בכסף, גרביים שמחות שעליהן מודפסים הפנים שלהם בקומפוזיציה מעניינת ומצחיקה יכולות להיות מתנה נהדרת. אפשר להוסיף את הלוגו של החברה, שלא ישכחו ממי קיבלו אותן ואפשר לבקש ממשפחת העובד את התמונות הכי מצחיקות כדי להדפיס לו אותן על הגרביים שיקבל. זה יהפוך את המתנה לאישית במיוחד ואין ספק שהיא תיזכר לעד, כמו שיודעים בחברת סלאקס. גרביים כאלה תמיד הופכות ללהיט עד כדי כך שחברות מזמינות מהם עוד ועוד עם רעיונות שונים.

מתנה שאפשר לתת בכל השנה

גרביים לעובדים הם מתנה שהמחיר שלה הופך אותה לכדאית ולאפשרית בכל ימות השנה. אין צורך יותר לחכות גם לאירועים משום שהמחיר שלהן באמת שווה לכל נפש והשמחה שהן גורמות לעובדים באמת שווה את המחשבה שמושקעת בכך. אפשרויות ההדפסה שמוצעות לכם על גרביים כאלה הן באמת רבות ואם אתם זקוקים לרעיונות אפשר להיעזר במעצבי סלאקס שעומדים לרשותכם. אנחנו גם פתוחים לשמוע את הרעיונות שלכם להדפסת גרביים לעובדים שישמחו לקבל אותן.

שתפו
צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

מאמרים נוספים

מתנות לחברות הייטק
מתנות לעובדים

מתנות לחברות הייטק

המערכונים המפורסמים שמדברים על חברות הייטק כאילו הן גן עדן לעובדים הם כנראה לא כל כך רחוקים מהמציאות. המציאות היא שבחברות יותר מבוססות שבהן משקיעים

קראו עוד »

צרו איתנו קשר
ונתאים עבורכם את העיצוב המושלם

דילוג לתוכן